Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

İSVİÇRE LUZERN

İsviçre'nin en güzel göllerinden Luzern'i motokaravan kiralayarak iki aile yaptığımız 2010 gezisinde ziyaret ettik.Bu gezimizde göle sfır konumdaki Camping Luzer Horw 'da konaklayıp gölü ve şehrini gezdik.

Bu sefer motokaravan ile gezdiğimizden kampın yakınlarından kalkan otobüslere binerek yarım      saatlik bir yolculuğun ardından Luzern şehrine ulaştık.

Sahil boyunca açık ve güneşli havanın tadını çıkarta çıkarta gezinmeye başladık.Luzern şehrinin festival günü olması sebebiyle etraf çok hareketli ve canlıydı.

Luzern şehrinin simgelerinden tarihi ahşap köprünün üzerinden festival alanını ve çevresini  seyre koyuluyoruz.Oldukça ilginç bir eğlence..

Karnımız açıktığı için kısa bir mola veriyoruz.Hafif bir atıştırma yapıp bu sefer sahilin karşısındaki merkezde gezintiye çıkıyoruz.

Festival alanında uzun süre dolaştıktan sonra ızgara kokusunu alıyoruz.Sığır eti olduğunu öğrendikten sonra arkadaşım İsmail ile birlikte tatımlık alıyoruz.

Artık yavaş yavaş gezimizi bitirme vakti geliyor.Akşam yemeğini kampta yemeğe karar verip otobüs durağının olduğu karşı kıyıya yürüyerek geçiyoruz.

İsviçre'nin en güzel mekanlarından Luzern gölüne yolumuz 2012 Romantik Strabe rotamızda bir daha  düştü.Ancak konaklama yapmayıp yanından geçtik.