Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

İSVİÇRE THUNERSEE

İnterlaken bölgesininin iki gölünden Thunnersee muhteşem güzellikte, Alp dağlarının kar suları ile beslenen turkuaz renkli tabiat harikası bir yer.

Sabah havayı açık görünce kaldığımız Camping Manorform'dan kahvaltı sonrası erken çıkıp önce Thunersee gölünün etrafında tur attık.

Gölü yukarıdan gören HeiderKulum tepesine dağ treni ile çıktık.Her iki gölüde gören seyir terasından manzara unutulmayacak kadar güzeldi.

Etrafta oldukça yoğun bir ziyaretçi trafiği vardı.Bu tepeden karşı kayak merkezlerinin manzarasını seyretmek gerçekten çok keyifliydi.

Öğleden sonra bu sefer gölü karşıdan gören Lauterbrunnen dağına tren ile çıkıyoruz.Bu taraftan manzara dahada müthiş.Yol boyu gittikçe yükselen rakımda tren ile yol almak enteresan bir deneyimdi.

Dağ treni ile yavaş yavaş tırmanıyoruz bir taraftanda tedirginiz.Yol boyunca ilgimizi çeken yerlerde bol bol görüntü almaya çalışıyoruz.

Aşağıya dağ treni ile indikten sonra bu sefer istikamet göl ile aynı adı taşıyan Thun şehrini görmeye.Yine göl kıyısından gezine gezine dolaşıyoruz.

Şehir merkezinde yaklaşık bir saatlik bir turun ardından karnımız acıkıyor.Göl kenarında bir parka oturup sabah karavanda hazırladığımız ekmek arası tavuk peynir ve domatesten menümüzü afiyetle mideye indiriyoruz.

Yaklaşık iki saatlik  gezintiden sonra oldukça bakımlı ve güzel bu İsviçre  şehri ziyaretimizi  ve  göl turumuzu sonlandırıyoruz.

Akşam hava kararmadan karavanımıza geri dönüp yarınki turumuz için dinlenmeye geçiyoruz.