Çekme Karavan İle Yol Hikayelerimiz

Paris- 2007
İtalya - 2006

28:DROME VADİSİ GEZİSİ

Drome vadisinde kaldığımız altı gün boyunca başta tarihi Nyons kasabası olmak üzere Grignan,Monteleminar,Crest,Mirmande,Adhemar'ı gezdik.
Üç sene önce bu rotanın alt kısmını Avignon ve etrafını gezdiğimizde Lavanta bahçelerini hasat zamanına denk gelmiştik.Bu seneki proğramımız Lavanta bahçelerinin en güzel zamanına denk gelemedi malesef.Ancak Lavantalar hasat edilsede Drome köyleri enfesti.

Sizleri bu altı gün boyunca gezdiğimiz köy ve kasabaların görselleri ile başbaşa bırakıyoruz.Önce Nyons kasabası ile başlıyoruz.

Drome vadisinin eski köylerinden Mirmande...

Drome vadisinde yine eski bir Fransız köyü Adhemar...

Tarihi Grignan kasabası ve minyatür müzesi...

Artık 38 günlük 2015 tatilimizin sonlarına yaklaşıyoruz.Yarın çok uzun bir yolculuğumuz olacak.Yaklaşık 750 km sonunda Venedik limanına varacağız.Eğer iyi yol gider isek akşam  http://www.camping-fusina.com/  giriş yapacağız.Ancak geç kalır isek kamp dışı konaklayıp sabah kampa girmeyi planlıyoruz.